SKŘÍTEK MUSÍK 26.11.

DNEŠNÍ PRÁCE BYLA ZAMĚŘENA PŘEDEVŠÍM NA ROZVOJ SCHOPNOSTI ČTENÍ S POROZUMĚNÍM. PRO DĚTI JSEM VYTVOŘILA KRÁTKOU POHÁDKU A K NÍ NAKRESLILA OSM JEDNODUCHÝCH OBRÁZKŮ. 

PRO DNEŠEK SE MĚLY DĚTI ROZDĚLIT POUZE DO DVOJIC. JAK SE ROZDĚLILY, TAK JSEM JE NECHALA:)

KAŽDÁ DVOJICE DOSTALA OSM OBRÁZKŮ A KRÁTKOU POHÁDKU ROZDĚLENOU NA OSM ČÁSTÍ. ÚKOLEM DĚTÍ BYLO VYTVOŘIT S POMOCÍ PŘEDLOŽENÉHO MATERIÁLU VLASTNÍ KNIHU. TO ZNAMENÁ: VYBARVIT OBRÁZKY, NAJÍT A NALEPIT K JEDNOTLIVÝM ČÁSTEM PŘÍBĚHU SPRÁVNÝ OBRÁZEK A SESKLÁDAT PAK STRÁNKY JEDNU PO DRUHÉ, PODLE TOHO, JAK SE PŘÍBĚH ODEHRÁL. VYTVOŘIT TITULNÍ STRANU.

V JAKÉM POŘADÍ DVOJICE CELÝ ÚKOL SPLNILA, (JESTLI ŽÁCI NEJDŘÍVE LEPILI, PAK VYBARVOVALI NEBO NAOPAK ATD.) ZÁLEŽELO JEN NA NICH. VŠICHNI SE DO PRÁCE DALI S VELKÝM NADŠENÍM. PŘI PRVÍ PŘEKÁŽCE SE VŠAK NĚKTEŘÍ MĚLI TENDENCI VZDÁVAT, ALE NAKONEC PŘEKÁŽKU PŘEKONALI A TÉMĚŘ VŠECHNY DVOJICE ÚKOL ZVLÁDLY.

BYLY MEZI NÁMI DVOJICE, U KTERÝCH BYLA PATRNÁ TOUHA BÝT PRVNÍ, TAKŽE JEJICH VYBARVENÉ OBRÁZKY JSOU "VYBARVENÉ NEVYBARVENÉ". NAOPAK BYLY DVOJICE, KTERÉ SI NA VŠEM DALY VELICE ZÁLEŽET. PRÁCE JIM TRVALA DÉLE, ALE VÝSLEDEK STÁL ZA TO.

JAK NÁM PRÁCE ŠLA, A JAK CELÁ KNIHA DOPADLA, SE MŮŽETE PODÍVAT V NAŠÍ FOTOGALERII:

komenskehozacci.webnode.cz/fotogalerie/skritek-musik-26-11-/