Samostatné práce- Prosinec

TENTO TÝDEN BYL VE ZNAMENÍ SAMOSTATNÝCH PRACÍ. CHTĚLI JSME ZJISTIT, JAK JSME NA TOM SE ČTENÍM S POROZUMĚNÍM, PSANÍM A POČÍTÁNÍM, KDYŽ SE MUSÍME SPOLEHNOUT JEN SAMI NA SEBE. MYSLÍM, ŽE VĚTŠINĚ Z NÁS SE PRÁCE VELMI DOBŘE DAŘILA, NĚKTEŘÍ VŠAK ZJISTILI MALÉ NEDOSTATKY, NA KTERÝCH JEŠTĚ SPOLEČNĚ ZAPRACUJEME. VŠECHNY DĚTI SE VELICE SNAŽILY!

V MATEMATICE JSME VYPLŇOVALI PRACOVNÍ LIST S LYŽAŘI. MĚLI JSME VYPOČÍTAT ČTYŘI MATEMATICKÉ ŘETĚZY TAK, ABYCHOM PODLE VÝSLEDNÉHO ČÍSLA ZJISTILI, KTERÝ LYŽAŘ SE STAL VÍTĚZEM, A KTERÝ ZŮSTAL BEZ MEDAILE. JMÉNA LYŽAŘŮ JSME PAK ZAPSALI NA STUPÍNKY VÍTĚZŮ. NEJDŘÍVE JSME VŠAK MUSELI PÍSMENA VE JMÉNECH POPŘEHÁZET TAK, ABY DÁVALA SMYSL (PŘ. ADN- DAN).

DALŠÍ ÚLOHOU NA PRAC. LISTU BYLO, ABYCHOM VYBARVILI LYŽAŘE, KTERÝ NEDOSTAL MEDAILI.

POSLEDNÍM ÚKOLEM BYLO DOMALOVAT SPORTOVCŮM LYŽE A HOLE.

VE PSANÍ JSME VYPLŇOVALI PRAC. LIST, NA KTERÉM BYLY STÍNY ZVÍŘAT. MUSELI JSME POZNAT, O KTERÉHO ŽIVOČICHA SE JEDNÁ A JEHO NÁZEV NAPSAT POD OBRÁZEK.

DALŠÍ PRAC. LIST SE TÝKAL PSANÍ, ALE TAKÉ ČTENÍ. VŠECHNY ÚLOHY JSME SI MUSELI SAMI PŘEČÍST A DOBŘE JIM POROZUMĚT. MĚLI JSME ZA ÚKOL NAPŘ. DOPLNIT VĚTY (LAVICE V NAŠÍ TŘÍDĚ JE ........), NEBO TAKÉ SPLNIT ÚKOL PODLE ZADÁNÍ (PŘ. VYBARVI ŽIDLI MODŘE). MĚLI JSME TAKÉ SPOUSTU OBRÁZKŮ, POD KTERÉ JSME MĚLI NAPSAT JEJICH NÁZEV A POTÉ SPOJIT S DALŠÍM OBRÁZKEM, KTERÝ S NÍM SOUVISÍ (PŘ. ŽIDLE- STŮL).

DALŠÍ DEN NÁSLEDOVALA PRÁCE VE DVOJICÍCH (VZHLEDEM K NÁROČNOSTI ÚKOLU). MUSELI JSME SI PŘEČÍST PŘÍBĚH A NÁSLEDNĚ ODPOVÍDAT NA ZÁLUDNÉ OTÁZKY TÝKAJÍCÍ SE TEXTU. NA VÝBĚR JSME MĚLI VŽDY ZE TŘÍ MOŽNOSTÍ. POKUD JSME ODPOVĚDĚLI SPRÁVNĚ NA VŠECHNY OTÁZKY VYLUŠTILI JSME TAJENKU. NA TOMTO MÍSTĚ BYCH CHTĚLA VELMI POCHVÁLIT VOJTU, KTERÝ CELOU PRÁCI ZHOTOVIL SPRÁVNĚ A SÁM.  POCHVÁLIT CHCI TAKÉ TOMA B. A DANIELA, KTERÝM SE ZDÁL ÚKOL ZPRVU NEJPRVE VELMI TĚŽKÝ, PAK ALE ZMOBILIZOVALI VŠECHNY SVÉ SÍLY A CELÝ ÚKOL VYHOTOVILI SAMI, RYCHLE A BEZ CIZÍ POMOCI! MOC HEZKY SPOLUPRACOVALI, DOMLOUVALI SE A POMÁHALI SI VZÁJEMNĚ! SKVĚLE!

NA KONCI TÝDNE NÁS ČEKALA OPĚT PRÁCE VE DVOJICÍCH. DOSTALI JSME ČERTOVSKÝ PRACOVNÍ LIST, KTERÝ BYL ROZSTŘÍHANÝ NA DESET ČÁSTÍ. NAŠÍM ÚKOLEM BYLO SPRÁVNĚ VYPOČÍTAT PŘÍKLADY NA ČERTOVI, ABYCHOM HO MOHLI PODLE DANÉHO VÝSLEDKU VYBARVIT SPRÁVNOU BARVOU- TU JSME SI ALE MUSELI PŘEČÍST:). PO VYPRACOVÁNÍ TOHOTO ÚKOLU JSME MĚLI NA SOUVISEJÍCÍM PRAC. LISTU ODPOVÍDAT NA ZÁLUDNÉ OTÁZKY ( PŘ. VÁNOCE SE SLAVÍ V LÉTĚ- ANO, NE), DOPLŇOVAT DO VĚT (PŘ. ČERT BYDLÍ V ................) A VYPRACOVÁVAT ÚKOLY DLE ZADÁNÍ (PŘ. NAKRESLI ČERTOVI ŘETĚZ).

JAK NÁM TO VŠECHNO ŠLO, SE MŮŽETE PODÍVAT V NAŠÍ FOTOGALERII:

fotogalerie/samostatne-prace-prosinec/

 

 

 

Inspiraci jsem čerpala z:

HRNČÁRKOVÁ, Jaroslava. Metodický portál, Digitální učební materiály: „Olympijské lyžování“ [online]. 11. 08. 2010. [cit. 18. 12. 2010]. ISSN 1802-4785. Dostupný z WWW: .

KUBOVÁ, Danuše. Metodický portál, Digitální učební materiály: „Martínek vstává do školy“ [online]. 08. 09. 2010. [cit. 18. 12. 2010]. ISSN 1802-4785. Dostupný z WWW: .

ŠAFRÁNKOVÁ, Dana. Metodický portál, Digitální učební materiály: „Urči, čí je to stín“ [online]. 12. 07. 2010. [cit. 18. 12. 2010]. ISSN 1802-4785. Dostupný z WWW: .

VESELÁ, Tereza. Metodický portál, Digitální učební materiály: „Bubáčci pro druháčky 1“ [online]. 21. 10. 2010. [cit. 18. 12. 2010]. ISSN 1802-4785. Dostupný z WWW: .

https://www.detskestranky.cz/clanek/2060-certovske_pocitani.htm